7 مقدس به جای انگلیس از تایلند سر درآورد
فرهاد مجیدی بعد از بازی با مس در تاریخ 7 آبان ماه تصمیم گرفت از فوتبال برای همیشه خداحافظی کند. او در توضیح دلیل این تصمیمش هم گفت که می خواسته در کلاس های مربیگری در انگلستان شرکت کند و به همین دلیل هم حدود دو ماه نمی توانسته با استقلال تمرین کند.

دی پرس: فرهاد مجیدی بعد از بازی با مس در تاریخ 7 آبان ماه تصمیم گرفت از فوتبال برای همیشه خداحافظی کند. او در توضیح دلیل این تصمیمش هم گفت که می خواسته در کلاس های مربیگری در انگلستان شرکت کند و به همین دلیل هم حدود دو ماه نمی توانسته با استقلال تمرین کند. این دلیلی بود که امیرقلعه نویی هم در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی به آن اشاره کرد. اما در کمال تعجب مجیدی هم اکنون در تایلند و مشغول استراحت است و خبری از شرکت در کلاس های مربیگری نیست. پیش از بازی با تایلند بود که مجیدی در این کشور با کارلوس کی روش عکس یادگاری گرفت و در صفحه شخصی اش گذاشت. قلعه نویی در کنفراس مطبوعاتی بعد از بازی با مس ادعا کرد که از مجیدی خواسته که تا بازی با تراکتورسازی صبر کند و بعد از آن خداحافظی کند اما مجیدی به درخواست سرمربی استقلال جواب رد داده است. با این حساب مجیدی حاضر نشده تا نیم فصل برای استقلال بازی کند تا به کلاس مربیگری برود ولی عملا حالا که چند روز هم از بازی با تراکتورسازی می گذرد او هنوز هم در کلاس های مربیگری شرکت نکرده است.

عده ای اعتقاد دارند که مجیدی با خداحافظی غیرمنتظره اش خواسته با قلعه نویی تسویه حساب شخصی کند. همه می دانند که مجیدی پیش از حضور مجددش در استقلال با قلعه نویی مشکل داشت و خودش را جزو مکتب حجازی می دانست و حالا شاید با این خداحافظی قصد داشت قلعه نویی را در این شرایط حساس تحت فشار بگذارد.



Instagram

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: فرهاد مجیدی,هواداران استقلال,فرهاد,مجیدی, استقلال,پرسپولیس,وب سایت رسمی فرهاد مجدی,4,4تایی,چهار تایی,6تایی,4 تایی ها,6 تایی ها,بازگشت,باشگاه استقلال تهران,خداحافظي فرهاد مجيدي ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.